ODEČTY MĚŘIDEL

rychle a pohodlně nám odešlete stavy měřidel 

S NÁMI VŠE ZVLÁDNETE Z POHODLÍ DOMOVA 

Potřebujete nám oznámit stavy měřidel z důvodu změny majitele bytu nebo nájemce vašeho bytu?  

  Co od vás potřebujeme vědět?

  • 1
    Počet osob
    Nejčastějším důvodem úprav záloh je změna počtu osob. Sdělte nám aktuální počet osob.
  • 2
    Jakou službu chcete změnit
    Standardně jsou zálohy stanoveny na služby - teplo, ohřev vody TUV, studená voda, výtah, úklid,atd.
  • 3
    Jaká je stávající výše záloh
    Pro jistotu nám zašlete i stávající výši zálohy,aby nedošlo k nedorozumění při změně.
  • 4
    Kolik má být nová výše zálohy
    Stanovte si novou výši záloh tak, aby co nejvíce odpovídaly aktuální situaci.
  • 5
    Od kdy má změna platit
    Zašlete nám informaci k jakému datu si přejete zálohy změnit. Musí to vždy být celý měsíc a nelze řešit zpětně.

Všechny potřebné údaje najdete na svém výpočtovém listě 

  Jak proběhne změna záloh ?

V některých domech je nutné veškeré změny výpočtových listů řešit prostřednictvím členů výboru. Ověřte si jak to funguje u vás.

Dálkové odečty měřidel
Od 25. října 2020 – nově instalovaná měřidla vody a tepla jen s dálkovým odečtemleden 2027 je pak závazné datum, od kterého bude povinné využívat zařízení s dálkovým odečtem. Do té doby je tedy musí všichni majitelé objektů vyměnit bez ohledu na jejich skutečnou životnost.
  • 1
    Připravte si co a jak si přejete změnit
    Standardně jsou zálohy stanoveny na služby - teplo, ohřev vody TUV, studená voda, výtah, úklid,atd.
  • 2
    Kontaktujte nás
    Optimálně níže uvedeným formulářem, popř. zašlete email nebo se o úřední den zastavte osobně.
  • 3
    Vystavíme vám nový výpočtový list
    Stanovte si novou výši záloh tak, aby co nejvíce odpovídaly aktuální situaci.
  • 4
    Upravte si příkaz v bance
    Nezapomeňte si před datem platnosti nového výpočtového listu upravit v bance trvalý příkaz.

Nejčastější položky záloh na služby 

  • Teplo
  • Ohřev vody (TUV) 
  • Studená voda
  • Odpad
  • Výtah
  • STA
  • Úklid
  • Osvětlení 

Časté dotazy ohledně odečtů měřidel 

Za jak dlouho bude změna záloh vyřízena?

Většinu změn zpracujeme nejpozději do druhého dne. Při osobní návštěvě během úředních dní na počkání s ohledem na aktuální vytíženost jinými klienty.

Je nutné se dostavit do BYTOSu osobně?

Pro projednání změny záloh není nutné se do BYTOSu dostavit osobně. Můžete nás kontaktovat formulářem nebo emailem

Jakou výši záloh si mám nastavit?

Pokud si nejste jisti, s výši záloh vám rádi poradíme dle aktuálních cen a vaší spotřeby.  

Kdy je vhodné změnit výši záloh na služby? 

Změna počtu osob v bytě. Dle výsledku ročního vyúčtování služeb. Navýšení cen od dodavatelů Pokud došlo ke zvýšení ceny např. tepla je vhodné odpovídajícím způsobem navýšit tuto položku.

Lze udělat změnu záloh zpětně ?

Změnu nelze udělat zpětně, pokud jste si platby sami navýšili, bude v rámci ročního vyúčtování zohledněno jako přeplatek.

K jakému datu mohu změnu záloh provést?

Změnu záloh můžete provést pouze k prvnímu dni daného měsíce.

Zašlete nám požadavek na změnu záloh 

Jméno a příjmení*
Adresa domu , včetně čísla bytu*
Datum odečtu*
Od kdy mají změny platit (musí být od 1. dne v měsíci)*
Telefon*
E-mail*

Potřebujete něco upřesnit ?

Zavolejte
A domluvíme se co potřebujete

+ 420 415 653 341 

                    Po  08:00 - 16:00                                            Út  08:00 - 14:30                                            St   08:00 - 16:00                                            Čt   08:00 - 14:30                                           Pá  08:00 - 14:00

Napište
Co pro vás můžeme udělat

info@bytos.cz